armbandsur

Har ni många klockor? Alltså armbandsur?
 
Förr om åren kände jag mig alldeles naken utan klocka, men numera har man (jag) ju alltd mobilen med sig (mig, så nu är ju klockan mer som ett smycke, eller som ett armband, med lite extra finess (tid). Jag har idag tre klockor som jag växlar emellan (finns fler i gömmorna någonstans men jag använder bara dessa tre).
 
Två från Glitter (den svarta & den vita) och en från Diesel (den gröna - som fortfarande går på sommartid); 
 
 
Jag gillar dessa plastur, det gör jag, men nu är jag lite sugen på en "riktig" klocka också. 
 
M på jobbet har en skitsnygg från DKNY - och A som nyligen varit i USA på jobb köpte sig en fin Michael Kors-modell där. Systerdotter fick en fin Marc by Marc Jacobs-variant (som hon själv valt) i julklapp. Jag vill också ha något classy på armen. Men frågan är vad. Såg några fina ur i senaste numret av Plaza Kvinna, så kanske någon av dessa; 
 
 
Axcent klockan är kanske mer cool än classy - men åh! I like! 
 
 
vad har ni för klocka/klockor? har ni en som ni använder jämt eller flera att alternera emellan? några tips på fina & prisvärda?
 
Anna:

Jag har flera olika som jag växlar mellan, jag älskar klockor. Jag gillar min vita från Lambretta väldigt mycket, finns till bra pris hos Members nu om du är medlem där. Du borde verkligen bli medlem hos dem eller Campadre om du är ute efter en klocka, de har kampanjer väldigt ofta med just olika klockor från massor av märken. Jag har sett en Guess klocka i en sån kampanj som jag förälskat mig i. Ska nog slå till om den dyker upp i en kampanj igen. Här är den på min Pinterest http://pinterest.com/pin/8725792999166517/

Jag kan bjuda in dig till sidorna om du vill gå med?

Svar: Ja, den är snygg den Guess-klockan du pinnat. Vilken från Lambretta är det du har? Inte medlem på varken Members eller Campadre, så du fär gärna bjuda in där om du vill.
Kattis

Anna:

Det är den som heter Cassola Lady, skulle vilja ha en krämfärgad med guld detaljer med, den vita har silver. Vilken mailadress ska jag ange på inbjudan?

Svar: Aha, ja just det ja, den känner jag igen från någon av dina outfit-bilder tror jag. Fin! Du får gärna skicka på bildbubblan-mailen, har inte orkat ändra än... [email protected]
Kattis

Åsa:

Kan inte ha klocka, känns jättekonstigt med det på armen :) Har aldrig haft nån o kommer förmodligen aldrig skaffa en heller. Tycker det är fint på killar men njä, ingen accessoar jag vill ha :)

Svar: Aha, där ser man :)
Kattis

Anna:

Nu har jag skickat, hoppas det kommit fram en inbjudan nu.

Svar: Tack - har fått dem! :)
Kattis

Kommentera inlägget här: