katten leker modebloggare

Alltså. Tanken var någonstans att jag skulle visa hur min nya väska ser ut när den används och inte bara står uppställd på köksbordet. Typ som en modebloggar-"outfit of the day" med självutlösare istället för mobilbild i spegeln. Jag tog ganska många bilder, men nej - alltså jag ser helt örnig ut. Jag kan inte stå normalt. Ser ut som en hösäck. Och hur sitter kläderna egentligen...?! Jag vet inte, kanske hänger det ihop med att jag inte känner mig på topp just nu, att jag känner att kilona halkat iväg lite, att jag har ont i magen, jag vet inte. Nåväl. En bild (hårdredigerad) kan ni få se. 
 
 
Väskan är alltså ganska stor och det finns risk för att den blir för tung för min stackars rygg/höft om jag proppar den full med grejer, men jag ska försöka undvika det. 
 
Försöka.
 
Kommentera inlägget här: