shopping

Shoppade lite idag fast jag inte borde (pga inte helt nödvändiga inköp). Det var dock lite synd om mig (för att min förkylning som rent logiskt faktiskt BORDE vara på väg bort vid det här laget, tog ny fart under eftermiddagen :( mådde så SJUKT dåligt när jag skulle åka hem) - så jag behövde lite uppiggande shopping. Lönefredag och allt dessutom. Var ju i rätt dålig form och borde kanske egentligen ha åkt raka vägen hem, men se det gick inte, för jag hade mjölk att köpa (på grund av vill INTE dricka kaffe utan mjölk på altanen imorgon) och paket att hämta ut. Alltså var det enda rätta (?) att på min väg till Hemköp (för paketuthämtning och mjölkinköp) - snabbt slinka in på Lindex och ungefär lika snabbt slinka ut igen, några hundralappar senare och med kasse i hand. 
 
Jag tror jag har spanat på den förut, men liksom inte varit på humör (pga för kallt ute), men nu när våren ändå låter ana att det är en sommar på väg, så kunde jag inte stå emot. 
 
 
Jag menar - vem vill INTE ha en kjol med glada vita valar på?!?? Nej just det. Det vill man ju ha! :) (eller jag iallafall)
 
En blus blev det också; 
 
 
För lite volang hör ju också våren / sommaren till. Det var inte tänkt som en kombo direkt, men damen i kassan sa "åh så fint ihop" så vi får se sen när jag orkar prova.
 
 förhoppningsvis imorgon. då ska jag även (om jag orkar - håll tummarna) sy upp några par byxor. 
 
Anna:

Åh hittade du den snygga kjolen! Jag läste detta inlägg http://glamourpsykologen.elsasentourage.se/2014/04/12/karlek-till-er/, på en blogg jag följer för ett tag sedan och älskade kjolen direkt jag såg den. Kollade i nätshopen då men där fanns den inte. Jag borde iofs inte köpa kjolar för jag är så sjukt dålig på att använda dem trots att jag har en massa fina.

Svar: Ja, det fanns ett helt gäng kvar i min lokala lindex-butik. Är också lite dålig på att ha kjol, men tänker att jag ska bättra mig nu när det är lite varmare. :)
Kattis

Kommentera inlägget här: