dawn

I februari 2013 köpte jag ett par Vagabondskor i modell Dawn på Nilson. Häromdagen när jag rotade fram dem ur skåpet  i garaget igen så kände jag att jag verkligen gillar dem (ja, jag hade dem ju på mig också). De har liiite klack (5 cm) och är sjukt bekväma. Gillar dem jättemycket. 
 
(bild från när de var nyinköpta)
 
Var tvungen att kika in hos Vagabond och se om de de finns i andra varianter och kolla! Det gör de! 
 
 
Ååååh! I want them all! <3
 
De jag har nu är i nubuck i en modell som är  lite högre fram så om jag skulle köpa ett par skulle de ju inte var helt lika.. 
 
 
och ja, de skulle ev. behöva en liten uppfräschning... det var lite kletigt när jag var ute och promenerade då häromdagen... (jag är ungefär lika bra på skovård som på klädvård... dvs inte).
 
Kommentera inlägget här: