doooh!

Hjärnsläpp i morse. Fick för mig att jag inte hade något att äta till frukost på jobbet och slängde därför ner en liter yogurt som vi hade i kylen hemma i väskan och baxade iväg den tillsammans med matlåda och frukt. När jag hunnit precis fram till jobbet (stod utanför ytterdörren) så slog det mig. Jag käkade ju yogurt igår! Jag KÖPTE ju yogurt igår. Den står ju i kylen på jobbet. Doooh! Så nu har jag alltså två yogurt på jobbet och ingen hemma. Typiskt. 
 
Och annars? Pyssel med user guide, uppdatering av "bio" på intranätet på jobbet (chefens order), köttbullar & makaroner till lunch, åska och regn under eftermiddagen, Missade bussen på vägen hem för att en jäkla gubbe gick framför mig och drällde så att jag inte kunde pinna på i så pass rask takt att jag hunnit med (missade med typ en nano-sekund). Detta resulterade i att jag gick in i Kista centrum och det kan ju bara sluta på ett sätt. Tydligen.
 
 
(eh, nej, jag ska inte ha den till korta shorts..)
 
Köpte choklad också. Och orkade inte gå på bandet idag. Det går bra nu.
 
 
jallafall. precis som med tröjorna tänker jag mig att denna blir bra till hösten / när det blir lite svalare
 
 
Kommentera inlägget här: