ändrade planer

 
Ja, alltså, enligt originalplanen skulle ju mitt svartsprayade armeringsnät sitta i vardagsrummet... men så skulle jag bara prova lite i köket (där det redan satt en skruv i väggen) - och då blev det så här. Jag är faktiskt rätt nöjd, så jag tror det får vara så här ett tag. Får hitta på något annat till vardadrumsväggen (vi har redan en idé faktiskt, jag återkommer om den senare). 
 
 
(ja, nätet hänger lite snett här men jag har justerat det nu...)
 
 
Hängde upp en påskkärring också... det är ju ändå långfredag. :)
 
Jag köpte iofs två nät, för jag tänkte att ett skulle bli för litet för vardagsrumsväggen, så jag skulle kunna sätta ett där också (för ett räcker faktiskt)... men tror det kan bli lite för mycket... (med samma typ av "väggprydnad" i två rum på samma våning)
 
 
vad tycker ni? kul grej eller förskräckligt fult? :) (bring it, det är ju inte min idé.. men jag gillar den som sagt.. inspiration hittade jag bla här ) 
 
Stina:

Tycker det var kreativt och snyggt.
Glad påsk!
/Stina

Kommentera inlägget här: