dagens...

...bästa
 
(nu följer lite skryt, ni som är allergiska mot sånt kan sluta läsa nu)
 
1. Jag fick inte bara 'recognition' på chefschefens all-hands förra veckan, jag fick dessutom idag ett 'recognition award' med 'ovation points' via mail. Pointsen hade översatts till 1030 svenska riksdaler. Trevligt. :)
 
2. Sen fick jag meddelande om att jag hade fått för lite points/pengar - och därefter följde ännu ett mail, med 'recognition award' på 255 kronor. Totalt alltså 1285 SEK. Trevligt! (jag som blev glad bara för de snälla orden)
:)
 
(fast jag skyndade mig naturligtvis att snabbt som ögat 'redeem:a'  (lösa ut) pengarna så att de hamnar på nästa löneutbetalning. ;))
 
3. Komplimanger för 'dagens look' (alltid roligt om folk tycker man är fin och framför allt roligt när de också SÄGER det)
 
4. Att komma hem till soffhörnet (älskar soffhörnet)
 
5. Att äta god lunch (sushi bento) när man är jättehungrig är inte dumt
 
6. Torsdagsfika på en onsdag (pga halvdag imorgon som sagt) - alltså mums mums var ju inte igår man åt. crazygott så där ibland. :P 
 
...sämsta
 
1. Att börja känna stress över deklarationen (trodde jag kunde bara sms-deklarera iår.. men en av kontrolluppgifterna jag fått är fel och kräver lite mer än bara ett sms att förklara) och jag har bara inte ORKAT ta tag i detta tidigare... (började idag, men är inte helt klar)
 
2. Vädret (isvindar, mulet och regn - bläääää)
 
3. Så sjukt trött hela tiden
 
 
Jaja. De bra grejerna övervägde ju iallafall. :)
 
 
Vy från älskat soffhörn
och så jag; 
 
älskar de där tunna kavajerna från H&M/Divided förövrigt, har två stycken (denna svarta och en vit som jag hade igår). perfekt när man vill känns sig LITE uppklädd men tycker att en vanlig kavaj är lite för... mycket... (tjock? begränsande? fin?)
 
Kommentera inlägget här: