huset - före & efter

Jag sparade ju mäklarbilderna på hur huset såg ut när vi köpte det för två år sedan (flyttade in i december 2013) och häromhelgen roade jag mig med att ta "jämförelsebilder" på hur det såg ut då och hur det ser ut nu. Lite skillnad faktiskt.
 
Nu får man ju ta i beaktning att bilderna från innan är tagna av proffs och att stylingen från då är "visningsfixad" (dvs väldigt undanplockat) och bilderna efter är tagna av mig efter vanlig städning, men ändå.. lite kul (tycker jag). 
 
Nu: 
 
 
Då:
 
Ja, jag vet inte. Vilket är bäst? Ja, det hänger väl antagligen på vad man har för smak.. Jag gillar ju hur det är nu bättre, men kanske att vi har lite för mycket prylar / möbler? Eller så är det bara det här med att det inte är mäklarstylat nu som gör det... (eller nä, det är kanske lite för mycket grejer i vardagsrummet tex.. men jag gillar ju allt så kan inte direkt ta bort något...)
 
 
 
jag är iallafall nöjd med att vi målat hall, vardagsrum och kontor/gästrum. de där fondväggarna var inte riktigt min (vår) smak...
 
 
Åsa:

Ni har ju en modernare smak och stil, det ser mycket fräschare ut med er intedning och färgskala! Ni har jättefint tycker jag, trevligt och ombonat utan att vara för spartanskt (som trenden är) eller för plottrigt - ni håller ju det mesta grått/svart/vitt :)

Kommentera inlägget här: