linas lättlagade

Japp, vi kör en vända med Linas igen, men denna gång provar vi Linas lättlagade kasse. Leverans på söndagar (mellan 17 - 22) och vi fick alltså vår första kasse idag. Den anlände strax före 18, mycket bra tid - eftersom vi då kunde laga den första rätten redan idag (blir ju lite drygt att vänta med att äta till 22, så kommer den sent får man ju äta något annat på söndagar, men idag leverardes den alltså i perfekt tid). 
 
 
Dagens rätt blev denna köttfärspaj med fänkålssallad och gräddfil:
 
 
Den var helt okej. Blir nog ingen favorit (jag gillar min egen vanliga paj bättre... det var lite för mycket köttfärs i denna, jag har lite svårt för det), men ja, helt okej ändå. Enkelt och lättlagat. :) Och fänkålssallad äter man ju inte varje dag annars direkt så det var ju lite kul... (fast där drog jag ner en del på dressingen... jag gillar inte vinäger jättemycket heller).  
 
det blev ju kvar till matlåda (matlådOR) men jag tänker att P får ta den (dem)...
 
Kommentera inlägget här: