prickigt, cava och pintxos

Efter jobbet igår hängde jag med M när hon skulle köpa ett presentkort till en kompis och hennes kille som ska ha gemensam 40-årsfest i helgen. Tanken var jag jag skulle åka hem sen, men vi bestämde oss hastigt och lustigt för att gå till cavabaren och ta ett glas cava eller två och några pintxos. 
 
Sagt och gjort - vi klapprade dit; jag i röda hasbeens och prickig jumpsuit - och fann att den värsta rushen ännu inte infunnit sig. Skönt. Cavabaren har ingen uteservering och det var nog förklaringen till att det var ganska lugnt. 
 
Jag hade fortfarande rätt ont i munnen så vi bröt upp ganska tidigt och jag åkte hem till ett tyst och stilla hus (eftersom P är ute och seglar arkö runt). 
 
 
Fredagsoutfit: 
 
Till min stora lycka fungerade TV:n igen. :)
 
 
 
Kommentera inlägget här: