sjätte maj

Igår kväll; 
 
Burgare och öl på Story med M, ML, G (chefen) samt en kollega från England. 
 
 
De är himla goda de där burgarna. Och tryffelmajon man får till pommesen... m-m-m! 
 
Tidigare på dagen hade vi "evenemangsdag" hela dagen. Det var min chef som var initiativtagare till dagen och det var till stor del folk från min grupp som höll i de olika informationsmötena. Jag behövde inte presentera, så jag fotograferade. När vi inte var på olika möten/föreläsningar käkade vi goda grejer. Vill inte hänga ut kollegorna i bild här men vi kan kolla på vad vi åt. 
 
 
Växten på sista bilden åt vi inte, den är med för att visa att det varma härliga vädret vi haft idag började redan igår. Under morgonen och förmiddagen hällregnade det (jag såg ut som en dränkt katt när jag anlände kontoret), men sen till lunch sprack det upp lite och till eftermiddagns kakan&kaffet kunde man sitta ute i solen. 
 
solen alltså. vad man har saknat den. och värmen. 
 
Åsa:

Åååh, vaniljhjärtan!!! Slurp!

Svar: Mm, de såg goda ut, men jag valde en biskvi. Den var också grym. ;)
Kattis

Kommentera inlägget här: