slöa söndag

 
kaffe & macka och tv-serier i soffan
 
Anna:

Vad tittar du på nu när nästan alla serier har uppehåll, jag har serie torka här? Kollade färdigt The Royals häromdagen och har några avsnitt av The Messengers osedda men näe...

Svar: Idag har jag sett några avsnitt av Reign + (när jag inte orkade mer Reign;) första avsnittet av Daredevil och första avsnittet av Bloodline. Inte ännu riktigt övertygad av någon av dem.. men ska kanske ge Bloodline åtminstone ett avnitt till... Daredevil har jag hört så mycket gott om men där får vi se....
Kattis

Anna:

Ah ok, jag testade Bloodline för ett tag sedan men segare får man ju leta efter. Orkade inte ens se klart första avsnittet. Har också Daredevil hemma, kanske ska ge mig på den snart då.

Svar: Har hört så mycket bra om den (Bloodline) så blev förvånad att första var så seg, men ska ge det nåt avsnitt till. Daredevil kändes lite för "mörk" för min smak.. alltså inte handlingsmässigt och jag fattar att det är mörkt för att han är blind, men jag gillar inte när man inte ser riktigt vad som händer... stör mig på det...
Kattis

Kommentera inlägget här: