supertrevligt

Hur de blev (well, några av dem.. de med kollegorna vill jag ju inte visa och det är ju ungefär 99%..)
 
 
Vi var på Orangeriet som sagt; på "Welcome back"(efter semestrarna)-fest / gathering (i torsdags). Vi är ganska svältfödda på sponsrade tillställningar, så det var bra uppslutning för engångsskull (vi är ungeför 160 anställda på sverigekontoret numera och det var typ 115 pers som hade tackat ja, vilket är sjukt många om man jämför med hur många som brukar dyka upp när vi i trivselgruppen försöker anordna något).
 
Välkomstdrink (prosecco) typ vid 16 och sen lite pizza / burgarbuffé (jättejättegott!)- och öppen bar (öl och vin) till typ.. halvåtta / åtta någonting. Väldigt trevligt! Fick sjuts hem någongång efter tio och det var alldeles lagom (eftersom det var arbetsdag på fredagen). Klockan kändes ändå som 03 typ eftersom vi började så pass tidigt. :) 
 
Jag brukar ju vara med och stänga ställena i vanliga fall* men det var rätt mycket folk kvar när jag och de jag åtkte med gick... (US körde för han hade nattjobb och MW, JL, TK och jag åkte med.. JL och TK är typ 2 meter vardera så ni må tro att det var lite trångt där i mitten av baksätet, haha.. men skjuts fram till ytterdörren är ju GULD!)
 
väldigt bra ordnat tillförordnade sverigechefen! :)
 
 
* jag överlät stängandet av stället till min vapendragar M... hehe 
 
Kommentera inlägget här: