fix idé

Min senaste craving. Helsvart Kånken att baxa omkring jobbdator (och annat) i. Vill haaa...
 
 
Lite dyr dock. Och det är ju inte som att jag inte har några väskor. Men ändå. Retrotufftöntig. :) När jag var liten knatte hade jag en röd kånken. 
Kategori: Allmänt Taggar: önskelista
Åsa:

Shit vad dyra de är! Var de verkligen så dyra när vi var små? Jag hade en ljusblå :)

Svar: Kan inte tänka mig att mina föräldrar skulle ha köpt en jättedyr till mig så de var nog billigare förr om åren...
Kattis

Kvinna vid havet :

Köp! Jag har haft min i 33 år och den håller ännu. Det blir inte så många kronor per år. Dessutom behöver du inte köpa en ny väska på ett bra tag :)

Svar: Är sjukt sugen, så inte alls omöjligt att jag slår till :-)
Kattis

Lund Johanna:

Snyyyygg! Och ja, användbara deluxe är de ju. Min orangea (hur det nu kom sig, fröken icke-färg som jag är) används till det mesta!

Svar: Ska nog slå till efter lön :-)
Kattis

Kommentera inlägget här: