timberland & tretorn

Ja, jag vet. Jag har mycket skor. Men jag kunde ÄNDÅ inte låta bli att beställa några par till.. Höstskor förstås. Och jag HAR faktiskt rensat i skogarderoben. 
 
Som ni kanske kunde ana i höstinspoinlägget från häromdagen var jag sjukt sugen på ett par Timberlands denna säsong, så jag gjorde det enda rätta och slog till på ett par.  Det blev ett par Timberland - AF 6 In Premium Boot - Beige som ser ut så här: 
Dessutom passade jag på att beställa de där gummistövlarna som Ellos snuvade mig på från Sportamore istället när jag ändå skulle beställa. Valde samma färg / modell som jag hade valt tidigare, nämligen dessa
Båda passade perfekt, så jag är SUPERnöjd. :) 
 
Mina kollegor på jobbet är förövrigt imponerade över att jag vågar beställa skor på nätet utan att ha provat i butik först. Ser inte riktigt varför, för det gör jag ju hela tiden?! I värsta fall får man väl bara skicka tillbaks dem tänker jag. Fast det har nog bara hänt EN gång. Brukar funka finfint att beställa oprovat även om det är modeller / märken man inte haft förut. Hänger kanske på vad man har för typ av fötter...? Och att man vet vad man har för storlek / hur långa fötterna är. Är man mellan storlekar eller har väldigt breda eller smala kanske det är svårare.
 
Nu kan jag hoppa i vattenpölar och ströva i skogen. Samt vara höstsnygg. :)
 
Sofia:

Jag beställer också nästan alltid från nätet, så mycket smidigare ju! Undantaget är väl ellos, deras kläder känns som sämre passform, blir ofta returer dit. Zalando är nog mitt säkraste kort. Har f.ö beställt mitt tredje par Blundstone samt ett par svarta ankelboots från Vagabond. Mkt nöjd jag med:)

Svar: Mitt säkraste kort vad gäller kläder är nog H&M :) Men jag beställer från andra ställen med. Till BonPrix blir det ofta retur.. de har ganska varierad kvalitet på grejerna.. Skorna jag returnerade var faktiskt till Zalando. ;) Kul att du också är nöjd! Vad blev det för ankelboots (vad heter modellen)?
Kattis

Åsa:

Handlar till 99% på nätet, både kläder o skor. Ofta retur till Ellos och Bonprix (handlar ytterst sällan där iofs). Testade Zara nu senast, jättebra leverans o strl stämde, dock var just de plagg jag beställt inte av förväntad kvalitet så de åker tillbaka.

Boozt o Zalando funkar oxå bra, och Footway o Brandos för skor 👍🏻

Svar: Ellos och Bonprix handlar jag inte heller på jätteofta, men det brukar gå ganska bra på Ellos de få gånger jag handlar där. Till Bonprix däremot har det alltid blivit en eller flera returer. Boozt funkar bra också ja. Zara har jag inte vågat prova (än).
Kattis

Anna:

Jag skulle typ inte ha några skor alls om jag inte shoppade på nätet, fattar inte heller varför det skulle vara krångligt? Om det inte är som du skrev att man har speciella fötter då.

Svar: Precis, men "alla" på mitt jobb kan ju inte ha speciella fötter... ;D
Kattis

Kommentera inlägget här: