onsdagkväll

Ögat fortfarande ganska rött, det är liksom en röd ring i vitan runt iris. :/
Hämtat ut paket. Skor från Blankens. Inte säker på jag är nöjd.
Köpt vita jeans på Lindex. Ska inte behålla dem, de satt inget vidare.
Kollat på Mästerkockarna (heja Daniel)
Kollat på Greys.
Läst ut en bok (i reklampauserna och efter Greys).
Ja. Jag har en app i mobilen som gör att jag kan tända takspottarna i lagom läsljus med ett tryck ("läsa-boken-lampan"). "Gonatt" släcker allt som kan styras med den appen. Gonatt. ;)
Anna:

Vilka Blankens skor var det?

Svar: Svarta Rio
Kattis

Anonym:

Minns att du köpte blankens ygritte. Jag har suktat efter dem i två vintersäsonger men ändå inte slagit till. Tycker att de kändes så hårda vid hälen. Mjuknar de eller får du skoskav? Om de kommer tillbaka nästa år också måste jag nog köpa. Om man trånar så länge går det inte över förrän man äger ett eget par. Sjuuuu-huuuu-huuuukt snygga tycker jag.

Hejar också på Daniel. Han har blivit så duktig och växer för varje program. Gillar hans idé. Och så är han göllig. Men Catarina har känts som vinnaren hela säsongen.
-Jenny-

Svar: Tyckte hela kängan var lite hård/stel från början, men det är bättre nu och jag har inte fått några skavsår av mina , inte ens i början. Om du suktat så länge tycker jag helt klart att du ska slå till i höst om de kommer igen. :)
Kattis

Kommentera inlägget här: