fint fint fint!

Är sååå himla sugen på värme och snygga kläder i linne och lätta pasteller.
Som de här plaggen från ByPias (de har så sjukt mycket fint)
Gillar också den här stilen (eller ja, mest byxorna) från BonPrix
 
Och detta, från COS
Den här casuallooken från H&M skulle kunna funka också
- eller den här lite piffigare från By Malina
Ja. Drömma kan man ju (vill gärna ha allt) (men jag ser ut så här)
 
direktlänkar finns som vanligt via min pinterest
Kategori: Min stil Taggar: önskelista
Anna:

Mäh vad knäppt, jag såg precis någon som tipsade om ByPias på Insta, har aldrig hört talas om innan och nu skriver du om det! Sånt där händer mig så ofta, knepigt!

Svar: Hehe, såg du det hos hundrafyrtioettan? Me too :)
Kattis

Anna:

Jo det gjorde jag, misstänkte att du också följer henne när jag såg detta. Ändå märkligt att jag ständigt råkar ut för sånt här, något jag aldrig tidigare har hört talas om dyker sedan upp överallt med kort varsel. Så strange!

Svar: Tycker det händer mig rätt ofta också faktiskt, fast mer när jag kollar på helt "oberoende" filmer eller tv-serier, att det liksom dyker upp samma människor. Även i filmer/serier jag sett förut, så plötsligt känner jag igen någon och undrar var jag sett henne/honom förut och kommer på att det var i typ det jag såg innan. Ofta är det ju helt olika karaktärer också så man får kämpa för att förstå varför det är så bekant. Inte riktigt samma sak kanske, men ändå - också - strange.
Kattis

Kommentera inlägget här: