idéer

Saker jag är sugen på att göra idag. 
  • Åka till Hem & Villamässan och kika (men P är bakis efter ölkväll ute med kompis PL som han inte träffat på rätt länge fast han och hans familj bor på gatan ovanför, så lär ju inte hända)
  • Gå till centrum och köpa den här på H&M. Jättesugen på den faktiskt. 
  • Göra om "kontoret" här hemma till "riktigt" kontor där även jag kan sitta och jobba. Vi hade ju så förut, innan jag fick för mig att jag ville bygga en lastpallssäng och bestämde att vi inte längre skulle ha stort skrivbord med plats för två.. Nu vill jag (återigen) ha ett ställe där jag kan sitta och jobba hemma (får så ont när jag sitter i köket / soffan..). Vill alltså åka till IKEA och handla grejer och börja göra om typ NU. Helst skulle jag vilja få plats med både och - dvs arbetsplatser för oss båda plus gästsäng, plus bokhyllor & garderober, men det går inte riktigt...
gammal bild på kontoret. ser ut ungefär så här idag också fast mycket (mycket) stökigare. 
 
Kanske jag kunde bygga om sängen till ett vardagsrumsbord istället...? Måste dock kapas lite isf... Tål att funderas på...
Kommentera inlägget här: