onsdagen

Gårdagkvällen avlöpte helt enligt plan. Jag fick skjuts till MOS av Nina och Fia som skulle träffa en gammal kollega. De hängde med och hälsade på M och sen skildes vi åt. Jag och M hämtade ut biobiljetterna och gick sedan och käkade en bit. Hamnade på Mangiardino. Lugnt och skönt. Jag åt en Margeritha och M valde en Ravioli Alla Pollo. Båda nöjda. :) Himla smidigt också när man betalar direkt, så behöver man inte tänka på det sen. Efter maten shoppade vi (läs jag) lite. Blev lite nya kuddöverdrag till kuddarna i soffan (H&M Home) och en bokstavstavla från Granit. Så himla nöjd med samtliga inköp. 19:45 började filmen och då var vi på plats i salongen, med dricka och godis, förstås. Äter gärna popcorn när jag är på bio men jag för mätt så blev lite plockgodis istället. Hade varit JÄHÄHÄTTEgodissugen hela dagens, så det satt fint kan jag medddela. ;) Och filmen då? Jomen jag gillade den. Garvade högt några gånger.
Så himla bra kväll faktiskt. 
 
M's nya långa hår (hon har gjort hårfärlängning med hairtalk) såg förövrigt HELT naturligtvis och man kunde inte se att det inte var hennes eget (iallafall kunde inte jag det och jag vet ju hur det ligger till). 
Kategori: Livet Taggar: bio, tjejträff;
innovativaintentioner:

Första garvet kom direkt i början när hon sjöng med till Jump Around med House of pain :) Den låten har man ju sjungit med några gånger hahaha

innovativaintentioner:

jag skrev en kommentar här tidigare men den syns inte? hm..
skrev iaf att jag garvade högt i början av filmen när Bridget sjöng med i låten Jump Around med House of pain, den låttexten har man ju kunnat utantill en gång i tiden :)

Svar: Vissa kommentarer syns inte förrän efter publicering.. vet inte riktigt varför.. kanske när man kommenterar flera gånger. Jag garvade också högt och sjöng med, haha!
Kattis

Kommentera inlägget här: