lunchträff

Jobbahemma-torsdag idag, pga skönt med sovmorgon och (viktigare) inbokad lunchdate med bästa bruttan M :) Det tokblåste motvind när jag promenerade iväg men jag kom fram till sist, med galet hår (som jag var tvungen att tämja med mössa) och rinnande öga (rinner ju jämt när det är sol, kallt eller blåsigt). Vi hamnade på lokala thai-restaurangen som är inredd lite så här; 
- med massor av lampor i taket och saronger som dukar på borden (bla). Jag hade inte varit där förut men tycker det fick mycket väl godkänt. Jag åt äggnudlar med grönsaker.
Vi var ganska tidiga (hade bestämt träff redan 11), så det var lugnt och skönt på restaurangen. Folk började droppa in ungefär när vi var klara. Efter maten travade vi till centrum en sväng. Jag hämtade ut en klänning och M lämnade tillbaks ett par skor. 
 
Tack för trevlig träff! :)
imorgon har jag ska jag om allt går som planerat jobba på kontoret. det var ganska länge sedan jag gjorde det en fredag...
innovativaintentioner:

Tack själv! ♥ haha, mums mums. Alltså jag tyckte det var supermysigt där, vi måste gå dit på middag/öl på kvällen någon gång, då är det nog ännu mysigare med alla ljusslingor :)

Svar: Aaa!
Kattis

Kommentera inlägget här: