ootd & lite annat

Så här såg jag ut idag när jag gick till / i och från centrum en sväng - och höll på att frysa ihjäl pga blåste bitvis jättekallt. Blev lurad av att det såg så varmt ut i solen.... På för middagen satt vi i solen på framsidan och drack kaffe och var det skönt (men i hörnet där vi satt var det ju lite lä, plus att jag hade tunna dunjackan på mig då)..Lämnade tillbaks den blommiga klänningen på Gina Tricot och köpte hampasnöre (i bokhandeln) och rosor (på torget). Ville bara ha en meter eller så av snöret, men det fanns bara ett STORT... eeeh...nystan(?) så jag fick slå till på det.. (men ah, för mycket snöre kan man ju inte ha ;)). 
Använde snöre och en av blommorna när jag testfotograferade lite förut.  
 
Anna:

Mina Superstar Bold fick åka tillbaka, de kändes rätt plastiga och inte alls bra så jag provade dem inte ens.

Svar: Vad tråkigt! Men du kanske har lite andra skor att använda.. ;D (annars kan jag rekommendera de jag köpte, de är verkligen supersköna - passar iaf mina fötter jättebra!) :)
Kattis

Kommentera inlägget här: