mer om dagen

När jag sytt färdigt (se tidigare inlägg) och plockat undan och vädret klarnat upp (det var kolmörkt och ösregnade imorse, men den blev det uppehåll och sprack till och med upp och blev sol senare under dagen) bestämde jag mig för att promenera bort till centrum och Hemköp för att lämna in min retur till H&M. Men först några sidor i min bok och lunch (gröt idag igen pga gott).
Passade på att handla en ny mascara på Kicks när jag ändå var i centrum, eftersom jag inte ens minns när jag köpte mascara senast (vilket innebär att alla de jag har nog är gamla som gatan och bör kastas). Tyvärr råkade jag köpa en med lite för stor borste (gillar ju mest de där med kam, pga korta fjösiga fransar). Äsch.
 
När jag kom hem igen var P sugen på att hitta på något så vi drog bort till Decahtlon för att se om de hade något kul. Där var det hysteriskt mycket folk (och skrikande, springande, cyklande - ja inne i butiken - barn). Vi åkte till XXL istället. Där råkade jag springa på en sån där balansbräda / platta - och fick för mig att jag absolut behövde en. Så jag köpte en. Har rätt dålig balans, så jag tänker att den kan bli bättre med denna?
kanske jag kan ha den på jobbet och stå på den när jag ändå står upp och jobbar? det gör jag iofs alldeles för sällan men kanske blir det lättare att faktiskt göra det om man gör något annat också? mm. värt ett försök.
Åsa:

Gillar oxå mascaror med kort kam på borsten, köper endast och enbart Loreals Telescopic mascara, bästa borsten! 👍🏻

Svar: Gillar borsten på den, men själva mascaran funkar inte riktigt på mina fransar.. behöver nåt som ger ännu mer (av allt).
Kattis

Kommentera inlägget här: