söndag i soffan

Hallå från soffan. Här ligger vi och slökollar på tv (reprisen av "kan vi hjälpa till" på trean) med varsinn dator i knät. Mulet och trist ute, men det ser ut som att det kanske kanske börjar spricka upp lite nu. Sitter och funderar på om jag ska orka antingen röja lite i klädkammaren elller kanske sticka ut på en promenad. Kanske att jag promenerar bort till stora Ica igen och handlar yogurt. Två flugor på smällen så att säga (promenad + nödvändigt inköp). Gillar ju att ha ett mål när jag går. 
 
Oklart om den här klänningen får stanna om jag skulle orka ta tag i klädkammaren. Har använt den max en gång sedan jag köpte den (förra eller förförra sommaren, minns inte riktigt).  Fast ja, nu är det ju två [användningar]. Men ändå, det är ju lite för lite. Inget favoritplagg direkt även om det  ju faktiskt inte är något fel på den. 
Fast kanske lite för mycket... nattskjorta? 
(sportar fluffig frippa idag....)
 
Ja. Jag vet inte. Kanske jag bara ligger kvar här....
 
Kommentera inlägget här: