hur många randiga tröjor är för många?

Torsdag (ja, jag såg ut så här på jobbet... är ju ändå inget folk på kontoret nu..);  
Fredag (idag) - pass på - dubbelt upp! ;) Har jobbat hemma, så först myskläder och sen det som jag svidade om till när jag skulle ut på lunchen (höll på att smälla av i värmen..); 
sorry för tråkig blogg just nu men jag har i n g e n energi. somnar svintidigt och jobbar som ett as. hade jag ens semester?! händer inget, orkar inget. skulle träffat kompis på middag och drinkar idag, men hon ställde in. kanske var lika bra, jag jobbade till halvåtta... (fast trist när man ser att hon gör annat på fejjan fast hon skrev att hon inte mådde bra.... man känner sig prioriterad...mm)
Åsa:

Nej, vad kasst av väninnan. Ska man ljuga får man ju åtminstone ljuga snyggt.

Aja, man är ändå trött på fredagar.

❤️❤️❤️

Aurora:

Öh va? Ej okej.

Kommentera inlägget här: