träningsplaggsshopping *

Dagens shopping; 
 
Sport-BH från KappAhl, långärmad träningströja från H&M och en bok från lokala bokhandeln. 
Sport-BH:n har jag (som jag nämnde i inlägget innan) redan provat (alltså inte bara provat som i provat, utan provat som i använt ute på pw). Den får mycket väl godkänt. Den är (som så många andra av mina bh numera) utan knäppning i ryggen mest för att jag blir g a l e n när bh-spännet skaver i ryggen och den gör det på båda av mina andra sport-bh. Ajje. 
 
Tröjan har jag inte provat men oavsett var den ett kapp. På prislappen stod 199:- och jag hade en bonuscheck på 100 kronor så jag bestämde mig för att slå till. Men sen när jag kom fram till kassan visade det sig att den av oklar anledning var nedsatt 99 kronor vilket alltså innebar att jag betalade 0 (noll!) kronor för den. Bra pris om ni frågar mig. ;)
 
Ja, och så köpte jag en bok dårå. Den har jag läst några sidor i, men det var så ljust ute på altanen där jag försökte läsa så jag gav upp och blundade & njöt av solen istället. 
 
Passpå!
Så ser den ut på ja. 
 
* inte för att jag tränar direkt.. men ändå...(jag går)
Kommentera inlägget här: