feberfri typ

Bara 38 grader i morse och den värsta monsterhuvudvärken har släppt - jag tror jag är på väg tillbaks (yey!). Lite snorig med rethosta fortfarande men huvudvärken var värst och den har alltså släppt sitt järngrepp och moler bara lite så där i bakgrunden idag. Det var en sån där värk som inga tabletter rådde på. Känner mig lite svag men det är nog mest för att jag inte orkat äta riktigt pga mest legat och sovit de senaste dagarna. Typ sovit HELA tiden faktiskt. Inte orkat se på tv, inte orkat läsa, iinte orkat instagramma (jamen ni hör ju), faktiskt inte orkat göra någonting mer än ligga i soffan / sängen och peta i mig en värktablett när frossan satte in. Men nu så. Lite bättre. Håll tummarna för att jag kan vara med och fira jul hos syrran imorgon.
"38 grader är ju ingenting" minns jag att de sa till mig när jag låg på sjukhuset back in the day (när jag blev benmärgstransplanterad och så), så jag får väl tro på det... (tror att man "officiellt" räknar  att temp över 38 är feber) även fast jag personligen brukar ligga på typ 36,2 eller så i normalt...
Åsa:

Det är tillräckligt för att man ska känna sig kass iaf!

Hoppas du kan vara med på julen hos syster yster! Vila dig frisk ♥️

Kommentera inlägget här: