förstå

* varning för gnäll * 
 
Guu' så skönt med helg! Ja, jag säger det v a r j e  helg, men jag jobbade till halvåtta igår (utan att bli klar) och känner mig HELT slut. Chefen (som ju varit på semster i tre veckor och kom tillbaks i måndags) ställde in både gruppmötet och vårt 1-2-1 i veckan så jag är lite irriterad på det. Jo, vi har haft lite kontakt via jabber (chat) och så och inte för att jag direkt hade något superviktigt att ta upp, men tycker ändå att när man har ett team på 4 pers (3 + 1 konsult) så borde man kunna ta sig tid att updatera sig om hur läget är när man varit borta så länge?. Särskilt som jag vet att han pratat med de andra flera gånger. Jo, han har säkert mycket att komma i kapp på själv, men 10 minuter? Nä... Kanske han måste rif:a mig och inte vågar prata?  Nej, jag vet inte. Jag är lite trött på folk generellt just nu.Folk som inte förstår vad jag menar fast jag är JÄTTEtydlig. Faktiskt till den grad att jag köpte mig en bok på lunchen i torsdags.  
Inte hunnit läsa så mycket än (pga jobbat som en gris och kollat på Dark på Netflix) men kanske den kan hjälpa mig att förstå... 
 
Nedre bilderna lånade från @villfarelser / http://villfarelser.nu/  (finns även på fb här)
 
Men hörrni - TRE arbetsdagar kvar nu bara! Woop woop! (svårt att fatta att det är JULAFTON nästa vecka?!)
 
 
(rif = reduction in force)
Kommentera inlägget här: