julafton 2017

Vi började med glögg. Jag hade i mandel och russin efter att jag tagit bilden, haha. 
Granen stod så grön och grann i stugan (och barrade ;)). Ok, de bor i lägenhet... :)
Fluffet var med förstås. 
Den kalla maten.
Dukningen som jag tror systerdotter C (hemma en sväng från amerikat) var ansvarig för.
I vägen ungefär precis hela tiden. <3
Sis (T)
Systerdotter M var med en stund från Koh Phangan
M var med i granen också. :)
Jag var där 
Eggz'n cheeze
Systerdotter J
Dessert. Mums. 
Systerson C och hans fästmö M
Secret Santa-bordet. 
Kul kväll! :)
 
(ja, det var vi (ok jag) som hade med oss (mig) såna "face mats".. glasunderlägg med halva fejs på.. micket underhållande - kanske mest för att syster T tyckte att de var så roliga.. man smittades av hennes skratt ♥♥♥ plus att vi fick till ett par riktigt fina familjefoton :))
Kategori: Taggar: 2017
Åsa:

Fluffet är ju bara för gullig!

Svar: Väldigt gullig, men guu' vad han hårar och tar plats, haha. :)
Kattis

Sofia:

God fortsättning, skönt att du är frisk nu! Vi har precis kommit hem från mina svärisar, har varit där sen i lördags. Jag har ätit konstant sen vi klev innanför dörren där i lördags, känner mig helt väck. Nu blir det detox fram till ehh nyår eller nåt🥕✌️
Fint med jul ändå!

Svar: God fortsättning! :Haha, jaaa.. mycket intag blir det så här års. :)
Kattis

Kommentera inlägget här: