mos

Traskade bort till pendeln, åkte till Sumpan, bytte till tvärbanan och promenerade sen över pendeltågsperrongen bort till MOS (Mall of Scandinavia).  Som planerat alltså. Helt otippat var jag inte alls sugen på att kolla på kläder, så det struntade jag i (ok jag gick några varv på H&M men det var så mycket folk där så jag pallade inte). Gick mest och kollade efter grejer till hemmet. Shoppade en del också. Oklart om det var något vi behövde dock...
 
Köpte bland annat detta fat, som jag tänker att jag ska ha i badrummet att lägga smycken i.  Från H&M Home.
Sen köpte jag ett fat eller förlåt, en bricka är det kanske, på rea där också; 
plus några grejer till (där och på andra ställen) men dem kan vi ta en annan dag... 
 
När jag kände mig färdig så där 2,5 timme senare promenerade jag bort mot jobbet och tog "min" vanliga buss hem (alltså den jag brukar åka när jag jobbar). Ömmande axlar och ont i halsen fick jag med mig på köpet på väg hem. Ajje.  (varför får jag så ofta ont i halsen när jag gått i köpcentrum..? axlarna kan jag förstå.. men halsen?)
 
Kommentera inlägget här: