sista boxen

Idag kom den äntligen - januariboxen från Glossybox; The Marble Box. Min sista box på ett tag. Har sagt upp min prenumeration nu, mest för att jag har så mycket skönhetsprylar jag inte ens hunnit prova än. Kommer säkert börja prenumerera igen längre fram, men just nu känns det bra med ett brejk.
 
Ska vi kika på hur min box såg ut? Ja, det gör vi!
Själva lådan är fin - och innehållet var inte så dumt heller.
 
För den som tycker det är svårt att se så kan jag berätta att vad ni ser i bild är; Oral-B 3D White Luxe Whitening Accelerator (ett serum som ska användas efter att du borstat tänderna), SPA To You Face Brush (ansiktsborste), Hot Makeup Mono Duo Cracked Baked Eye Shadow (marmorerad ögonskugga med skimmer), Ti Rivoire Lady Evening Breeze Collagen Mask (en "sheet mask" som ska återfukta och stärka huden) - och ja - naturligtvis - en Oolution Eye Love -  ögonkräm (naturligtvis eftersom jag ju alltså köpte en tidigare ikväll..). Denna ska motverka mörka ringar, påsar och rynkor samtidigt som den mjukgör på djupet. Ser fram emot att prova den - och allt annat i boxen. :)
Kommentera inlägget här: