ray of sunshine (morran rapporterar)

PMS från hell. S J U K T irriterad, på allt och alla. Tur att jag inte orkade upp ur sängen imorse (för det innebar att jag inte åkte till jobbet utan jobbade hemifrån (efter att jag hasat mig upp vid halvåttarycket isf kl sex) och inte behövde interagera särskilt mycket med andra människor). Höll på att bli GALEN på att min (privata) mobil ringde typ hela tiden (jäkla försäljare och mäklare - GE UPP - jag kommer INTE att svara). Lagade riktigt mat (belugabolognese med kidneybönor - serverat till pasta) till lunch eftersom det känns som att jag håller på att få skörbjugg. Fanns inte tillräckligt med pasta hemma för att det skulle räcka till matlådorna. Suck. Eller lunch förresten.. vid tre käkade jag. Har annars laddat upp nya ppt templates, order supportat (fast jag inte gör det längre), förklarat för chefen hur man godkänner inbjudningar till nya "collaboration toolet", designat en logga (till), gett ett ton input till ett nyhetsbrev med 5 artiklar (hur mycket fel kan det bli), lunchpromenerat och fått psykbryt på min Fitbit Charge 2 som inte vill bluetoothsynka till mobilen. Nu har jag ont i magen för att jag ätit för mycket glass.
 
Håhåjaja. Bättre dag imorgon då? 
 
Yours truly, 
Morran
 
ps: blir vansinnig på instagram också som hänger sig ungefär 9 gånger av 10 när man använder justera-funktionen. ska det vara för mycket begärt att funktionerna som finns faktiskt fungerar?? sluta lägga tid och resurser på jäkla stories och fixa. gaaaah!
 
ps2: häpp nu går det inte att lägga upp nya bilder på bloggen heller... alltså... (hence helt omotiverad gammal på jäkla aktivitetsarmbandet)
 
ps3: vad P har gjort? tuggat för högt när han käkade middag och lämnat tom toarulle i hållaren på toan... (har lyckats hålla tyst - men alltså...)
 
Åsa:

Det är FÖRBJUDET att tugga högt!!!

Hon jag ska vik'a för har suttit och tuggat tuggummi med öppen mun heeela dagen idag 30 cm ifrån mig. Jag blir t.o.k.i.g.

Hoppas det känns bättre imorgon, stanna hemma då med tycker jag <3

Svar: JA! Fast i ärlighetens namn så tuggar P inte särskilt högt.. jag får nog bara superhörsel när jag är irriterad. ;) Men tuggummi alltså - nej. Tuggummituggare kan jag bli galen på.
Har packat ner datorn i väskan, så blir nog jobbet imorgon... fast vi får se...
Kattis

innovativaintentioner:

Hoppsan, här var det en helt annan attityd än den jag bloggade om nyss :) Alla har vi såna här dagar. Jag känner med dig. Vet att det låter som trams när man är mitt i irritationen, men försök att inte fokusera på struligheter. Försök lösa det som irriterar så du kan börja fylla dig själv med positiv energi istället. Hoppas du haft en bättre dag idag! Du är så jäkla bra Katten, glöm inte det! ♥♥♥♥♥

Kommentera inlägget här: