status

Happ. Dags igen.


Tyar inte...
Åsa:

:((((

innovativaintentioner:

nä vad är det med ditt öga???

Svar: Sprucket blodkärl IGEN - hade samma förra året... :( Bara kommer helt plötsligt och försvinner lika fort (dvs SAKTA) som ett blåmärke... Ser förjävligt ut. :(
http://www.sankterik.se/sv/sjukdomar-och-besvar/ogonbesvar/blodning-i-ogat/
Kattis

innovativaintentioner:

Åh fy, det ser lite läskigt ut, men ofarligt läste jag iaf. Ahaa.. om du haft en blödning är det inte ovanligt att du får det igen. Lite som ryggskott. Jag har haft rygskott flera gånger. Kommer knappt upp ur sängen för det hugger till som knivar.

Hoppas det försvinner snart för du skrämmer ju slag på dina kollegor :) haha flåt, var tvungen att skoja till det lite.

Kram på dig ♥

Svar: Kollegorna är vana sedan förra gången.. mer att jag skrämmer mig själv när jag kollar i spegeln. ;) Tack för krya. Kram
Kattis

Kommentera inlägget här: