bra dag!

Men hörrni, vilken härlig första dag på semestern det blev! Jag är lite tipsy efter ett par aperol spritz (på en måndag!) och har nyss käkat grillad sojakorv med hembakta korvbröd plus grillad halloumi och lite krossad potatis (fast vi körde dem på grillen inte i ugnen). Jag råkade glömma bort mina korvbröd i ugnen så de blev lite torra men det blev gott ändå (fast om jag gör fler gånger skulle jag nog ha i lite mer salt). Var och kikade i centrum lite tidigare idag men det är ju bara rea-krafs i alla butiker, så jag köpte inget. Har varit lite sugen på dessa randiga linnebyxor från Lindex ett tag, men jag provade dem idag och gillade inte den höga midjan, så det blev inget köp där heller. Gick in på Coop istället för att köpa mjölk, ost och bröd och promenerade sen hemåt igen i mina flip-flops. Annars har jag mest hängt på altanen och läst tidning och kollat på när P jobbat. :) (han har gjort klart altandörren, slipat och lackat trösklar och dammsugit altanen (med utedammsugaren obs). osv). 
och. hittade ett par gamla stretchjeans jag glömt bort i en ikeakasse i garaget. klippte av dem till shorts. funkar.  
Kommentera inlägget här: