fredag. tydligen?

Väcktes vid 10-tiden av att MP ringde. Pratade en stund om gamla minnen och annat. :) Annars har jag; legat i solen på altanen och läst ut en bok, funderat på pw (blev inte av), varit på Biltema, handlat på Ica, slappat, promenerat till centrum och glott lite i affärer, letade snygga (inte för korta) denimshorts (hittade ett par på KappAhl / Hampton Republic som kändes ok, men blev inget köp), handlat Riesling, shoppat två nya bh (lindex, denna och denna) och ett par kortare (trekvarts) träningstights (om jag skulle orka ut på pw eller rentav med stavarna imorgon), druckit bubbel, hackat sallad, ätit pastasallad med halloumi, avokado + keso och nu tänkte jag börja på semesterns tredje bok. Det blir Reacher (Tvinga mig av Lee Child). Och P? Han åt grillad kyckling till sin sallad och är nu ute och grejar med bilen. 
kom upp i 10000+ steg utan pw:n. fast det var lite som ett träningspass att gå till&från centrum i min snäva långa kjol som inte har slits.. lite som att gå med gummiband kring benen.. :)
 
Åsa:

Vill oxå ha shorts men har så fläskiga ben. Köpte ett par jeans o klippte av i lämplig längd (knäna) istället... dessa skulle jag aldrig go in public med men typ till kvartersaffären, i mörkret).

Kommentera inlägget här: