gårdagens bedrift

Lyckades igår vända på dörren till beståhyllan i vardagsrummet utan att svära (nästan) en enda gång. Bedrift alltså. :) Annars är jag ganska bra på att svära / ge upp och låta P avsluta, för att jag har n o l l  tålamod när saker inte funkar som jag tänkt på en gång och för att jag blir trött på att höften inte tillåter vissa rörelser (och.. kanske till störst del; att jag är så sjukt osmidig). Men jag gjorde det. Själv. Nästan utan att svära en enda gång. Kanske sa jag fan en gång. Eller inte?
annars är jag också ganska envis, så är jag ensam hemma löser jag det ofta själv ändå, men är någon (läs P) här så är det lätt att ge upp och låta honom fixa. men inte denna gång. och ja, jag vet, vi pratar EN dörr nu... ;)
Kategori: Livet Taggar: möbler, tålamod;
Kommentera inlägget här: