gold

Temat för årets kubbturnering är satt, och det som gäller är GULD, alltså kubbmästerskapen 2017 golden edition. Eller som B skrev i FB gruppen; "alla har med sig guld till tävlingen men bara en har guldet med sig hem". Aja. Jag tänker att det är roligt att gå all-in (eller iallafall så att det tydligt syns att jag tagit temat till mig) och har så klart börjat googla på roliga (men inte för dyra) guldiga grejer. 
 
Jag tänker typ glajjer (39 spänn här)
 
Eller kanske dessa är snyggare (eller ja, det är de ju, men det ska ju vara lite roligt också tänker jag)
 
Lite nagellack förstås (från H&M finns här)
Men sen då? Guldskor? (har redan så mycket skor så vill inte bara köpa några för att köpa några) Guldtopp? (kanske hellre något med guldtryck) Guldbralla? (eh nja...)  
 
 
Som sagt, roliga tips emottages tacksamt. Kubbturneringen går av stapeln den 26:e augusti...
 
jag gillar annars silver mer... men nu var det tyvärr inte det som var temat... obs: gärna tips till P också... han kommer inte att hitta på något själv... ;) (lämnar jag det upp till honom tar han bergis bara med sig en golden glocken... (minns ni?)
 
Kategori: Livet Taggar: kubbmästerskapen, tema;
Åsa:

Kan du inte spraya ett par skor? Typ några du inte är så rädd om. Man kan spraya bälten, keps/hatt etc oxå? Typ ha guldaccessoarer till svart?

Svar: Har gjort mig av med alla såna skor, så har inga bra jag vill "offra".. Men guldaccesoarer till svart är fint. Får se vad jag hittar på. :)
Kattis

Kommentera inlägget här: