hjärta av grenar... och ernst

Vad har jag egentligen gjort idag? Well. Inte mycket (idag heller). Har googlat på guldgrejer och designat två toppar på spread-shirt (som jag sen ändå inte beställde), börjat läsa en ny bok (fick inte riktigt feeling för den jag började igår, så jag provar en annan - var tydligen mer inne på ond bråd död, eh..),  insett att jag redan läst en av böckerna jag beställde inför semestern (lejontämjaren läste jag visst redan i mitten av 2015.. insåg att den kändes bekant efter en sida, typiskt - jag har blivit min mamma...fast hon brukade iofs läsa halva boken innan hon isåg att hon redan läst den), silversprayat en gammal vinflaska, ätit krusbär, pratat lite med grannen, bakat segknapriga kolasnittar och kladdkaka med kolagömma,  funderat på om jag skulle fixa att göra nåt sånt här, (superfint ju!), hängt lite på altanen, käkat vegetariska vårrullar och ja... nu tittar jag på Ernst. 
 
någon som vill ha ett ex av läckbergs lejontämjaren (pocket)? hojta till! 
Kommentera inlägget här: