hotellet

Om ni någongång av någon anledning behöver bo på hotell i Uppsala så kan jag varmt rekommendera Radisson Blu. Nu var vi ju bara där en natt, så det kanske är lite lite för att bilda sig en "riktig" uppfattning, men av det lilla vi hann se och uppleva var vi iallafall nöjda. Nöjda med rummet (vanligt standardrum), nöjda med personalen (reception och bar/frukostbuffé) och nöjda med frukostbuffén. Gratis (väl fungerande) wi-fi. Helt ok pris, en dryg tusenlapp för två pers en natt (ink frukostbuffén som serverades 6:30 - 10:30). Hann inte (eller ja, vi prioriterade inte att) gå upp och spana in bastu/relaxavdelningen, så detta kan jag inte uttala mig om, men förutsätter att de är ok med. Hotellet ligger bra till precis vid tågstation/bussterminal, en stenkast från "city" - och det finns ett parkeringsgarage precis bredvid/under. Trevlig uteservering i anslutning till restaurang/lobby. Fem toasts av fem möjliga fick hotellet av oss när jag gav betyg på Google Maps. :)
borde haft med mig systemkameran och laddade faktiskt batteriet till den, men sen orkade jag inte bära...
Kommentera inlägget här: