ikea & allers

Visste inte riktigt vad vi skulle hitta på, så vi åkte till IKEA och kollade. Hade tänkt köpa städskåpsinredning men den var tyvärr slut. Eller ja, vi visste inte när vi åkte till IKEA att vi tänkte köpa det, men kom på det när vi var där. (ja, när vi såg den). Men den var slut som sagt, så det blev inget. Vårt städskåp är även fortsättningsvis fullständigt kaos. Köpte lite smågodis på vägen ut. 
 
På vägen hem åkte vi förbi lilla Coop eftersom P var sugen på coca-cola. Jag var inte sugen på cola men passade på att köpa två tidningar som jag nog ALDRIG köpt förut (tror jag?). Spännande. ;)
Allers läste jag mycket när jag var liten. Mamma fick såna "tant-tidningar" av en granntant. Brukar vara bra korsord i såna.  Femina har jag nog aldrig ens bläddrat i. Möjligen i något väntrum någonstans, men jag tror inte det. Har alltid tänkt att jag varit för ung för den (?!) men nja, knappast va? 
 
googlade fram att åldersgruppen den riktar sig är 35-70 år så borde ju passa mig finfint. allers har mest läsare mellan 45-80... så jag är ju snart där. ;)
Åsa:

Mamma köpte alltid Femina när jag bodde hemma, hade nästan glömt av den tidningen. Du får recensera sen om den fortf håller 👍🏻

Svar: Yes, återkomer om hur den "känns" :)
Kattis

Kommentera inlägget här: