ivar

Efter att jag satt ben på bänkarna i sovrummet i söndags var jag sugen på att göra om ytterligare lite; främst fixa någon form av förvaring till de där kläderna som annars ligger och dräller över allt. Ni vet de där plaggen man använt någon elller några gånger... som inte är smutsiga men som heller inte är fräscha nog att hängas tillbaka bland de helt rena kläderna.
 
De som gärna blir liggande / hängande över det som är närmast i sovrum eller badrum. Vi har en bänk vid fotänden av sängen där saker (kläder) brukar ligga, plus att jag tidigare haft en korg som jag lagt grejer i. Korgen är iofs kvar men jag har dessutom köpt mig ett IKEAskåp som väl designmässigt mest liknar ett sånt där skåp man hade i skolan.. eller som finns i omklädningsrum på gym eller i simhallar...  Vet inte riktigt om jag är jätteförtjust i färgen som enligt uppgift skall vara grå men som jag personligen upplever som brun (och P tycker den drar åt grönt), men jag gillar skåpet - även om det kanske är en lite udda "möbel" att ha i ett sovrum (?). :)
 
Det är detta skåp (Ivar skåp med dörr) jag köpt och lite så här blev det. Möjligen skulle det vara festligt att spraya det i någon lite gladare färg. 
Skulle gärna haft två bredvid varann, men iom att vi har snedtak så får det inte riktigt plats...
Kommentera inlägget här: