nya skor och annat

Gnö. Fick plötsigt JÄTTEMEGAONT i huvudet. Annars har det inte hänt så mycket idag. Eller jo, jag har målat tånaglarna. Färg? Guld. Köpte guldlack på H&M när jag var där och spanade tidigare. Så det har jag också gjort; spanat lite på H&M och shoppat nagellack. Har inte bara ont i huvudet, mår lite illa också. :( Hämtade ut ett paket när jag var ute och shoppade nagellack; ett par nya sneakers; 
Nike Lunarglide 8. Beställde dem från Sportamore --> finns här  Mina gamla Nike Nightgazers blir så himla trånga när jag går lite längre sträckor... fötterna svullar liksom, så jag köpte ett par nya "promenadskor" som är lite större i storlek. Hoppas att fötterna får plats nu. Har inte provat dem "på riktigt" ännu, bara en kortare sväng ute, men då funkade de fint iallafall. Fast det gör ju de gamla också, så vi får se när jag går lite längre / snabbare. Kanske imorgon. 
Tånaglarna? Guldiga ja. 
Och annars har jag sett ut så här större delen av dagen; 
fast jag bytte om när vi skulle ut och käka... och hade på mig andra kläder i morse... (innan jag stack ut på byn)
Kommentera inlägget här: