på riktigt

Kom hem från Uppsala i förmiddags och passade på att hämta upp mitt bokpaket på vägen. Äntligen! Den där Lucy Dillon-boken jag började läsa i någongång i juni  ("När livet börjar om") lockar inte alls och jag har inte förmått mig att ta tag i den igen. Istället började för några dagar sedan på den som min chef rekommenderade mig (som hon tyckte var ok och som hennes gamla mamma tyckte var fantastisk); Teodlarens hustru av Dinah Jefferies. "Mjah" känner jag. Jag avslutade den precis och jaja, den funkade väl som tidsfördriv i brist på annat men något jag starkt vill rekommendera? Inte direkt. Även om det står på att det är en Sundaytimes Bestseller. Må så vara men den kändes lite.... Barabara Cartland? Jallafall. Nu ska jag börja semesterläsa "på riktigt". Fast jag börjar med något lättsmält. Jag tänker Denise Rudbergs SthlmQueens Disa. :)
Var egentligen jättesugen på att riva av Jack Reacher först (Lee Child), men jag håller lite på den. Är så tråkigt när den är slut sen. Heh. #tomcruiseisnotjackreacher.... ;)
 
Anonym:

Vilken perfekt hashtag. Näää, tom Cruise som reacher - 😂😂😂 Hur jag än försöker kan jag inte förlika mig med honom. Han ska vara lååång, biffig, rakad och stenhård!

Svar: Eller hur?! Jag gillar Tompa i andra filmer, men han är ju HELT felcastad för filmerna om Reacher. :)
Kattis

Kommentera inlägget här: