s e m e s t e r

Första riktiga semesterdagen och jag har noll planer. P bygger vidare på altandörren (eller ja, han målar) och jag är jättesugen på att pyssla med något (måla, bygga, spraya) men jag kommer inte på vad. Vill ju inte bara göra något för att göra något, vill göra något som är fint eller som jag / vi behöver liksom. Får fundera vidare... Kanske börja med lite frukost och en dusch.
är redan lite stressad för att semestern snart är slut.. helt sjukt... 
 
Anna:

Så har jag hållit på under hela min semester än så länge, räknat dagarna i stället för att njuta av att faktiskt vara ledig. Nu har halva semestern gått redan och jag drömmer om jobbet på nätterna, inte bra.

Svar: Nej usch, verkligen inte bra. :( Vi får försöka att bara koppla av nu.
Kattis

Åsa:

Var det inte ngn blommig vägg du ville måla över eller har jag drömt? Kanske lite för stort projekt iofs, det är ju mer än bara pyssla (o man måste vara inne). 🤔

Svar: Precis, lite för stort.. tänker att om jag målar där så blir det än mer uppenbart att taket (och de andra väggarna) måste målas.. plus att jag gärna är utomhus just nu..
Kattis

Kommentera inlägget här: