skillnad

Tänk att så lite kan göra så stor skillnad. Eller ja, den är väl inte JÄTTEstor skillnaden, men det blev liksom mera möbel av det hela. Visst? 
 
Satte alltså ben på våra Bestå-bänkar på övervåningen i söndags. Så här tex blev den låga hyllan; 
Köpte Nannarp-ben, för jag såg att P's syrra och hennes sambo hade såna och jag gillade hur de såg ut. Lagom diskreta liksom. 
 
Det större skåpet såg ut så här innan; 
...och efter; 
Bättre tycker jag (ramen ska nog inte stå där, men jag är inte riktigt färdig däruppe...)
 
 
och ja, jag passade på att rensa lite av bara farten. bla smyckesträdet har gjort sitt och åkte ut. strippade spegeln också (den här) och tog bort stång och krokar och grejer på baksidan. behöll bara själva spegeln. blev ändå bara stök där bakom. 
Åsa:

Fint, ser mkt luftigare ut! 👍🏻👍🏻👍🏻

Kommentera inlägget här: