bilder

Nackdelen med att "jobba" som jag gör när jag fotograferar; "jag knäpper många så kanske NÅT blir bra" är att det blir väldigt måååånga bilder att gå igenom och redigera. För jag, jag redigerar även en del som är lite tveksamma och så väljer jag sen. Och ibland lyckas man ju, kanske rentav på flera bilder i rad (samma motiv). Och då är det lite svårt att välja så då redigerar jag alla (eller flera), och så väljer jag sen. Eller så låter jag någon annan välja. För det är ju inte alltid man har samma uppfattning om vad som är bra. Så. Om ni undrar vad jag gör.. Jag kollar på bilder. Och grejar lite i photoshop för att fixa till det som behöver fixas till (och konvertera från raw till jpeg). Eh. Och håller tummarna för att brudparet ska bli nöjda (eftersom jag ju inte direkt fotograferar bröllop på regelbunden basis...)
 
Kategori: Livet Taggar: bröllop
Åsa:

Ser lovande ut, vackert!

innovativaintentioner:

Tycker du är superduktig, bilden med skylten som du har tillverkat var ju jättefin. Jag hade blivit glad över att ha dig som fotograf på mitt bröllop :)

Kommentera inlägget här: