dagens bästa

  • 1 timme (lymf)massage 
  • Leverans från Skincity
  • Carpool-karaoke med Ed Sheeran
  • Att vi orkade åka till tippen med en massa junk efter jobbet
  • Att jag kunde hjälpa chefen med en grej där han var lite lost
  • Att fd chefen blev glad över att jag tog med två pocketböcker till henne så att hon har nåt att läsa på Kreta när de åker dit på lördag
  • Värsta goda torsdagsfikat (två olika bullängder med goda grejer i och på)
 
Inte lika bra...
  • Att ett förslag jag gav om en grej på jobbet, där jag också hade idé om person som skulle leda grejen (redan clearat det med henen) inte riktigt gick hem / fram hos chefen eftersom han vände det till något som jag kanske borde leda (har ingen lust). Aja. Kanske går att krångla sig ur på något vis...
  • Blytung i benen och aptrött
 
 
Kommentera inlägget här: