livet ba

Har jobbat som en liten iller de senaste två dagarna. Konstigt det där jmed hur allt alltid liksom ska göra samtidigt. Lugnt, lugnt, lugnt, JÄTTESTRESS. Typ. Blev lite frustrerad över en (jobb)grej idag men min chef hörde mig när vi hade 1-2-1 i eftermiddags och lovade kolla upp den åt mig. Fick leta upp lite mer info bara och sen släppte jag den till honom. Gällde prioriteringar som ska göras på managementnivå. Sånt kan inte jag. För jag är inte manager. Ju.
 
Annars har jag sedan sist bla gjort följande; 
 
Ätit sommartårta i solgasset på altanen (på jobbet) (onsdagsfika). Jamen alltså. Ni ser ju.
Baxat hem ett paket från spelbutiken (som har paketutlämning). Det var inte tungt men jäklar vad omständigt det är att bära såna paket i famnen när man ska gå i 10 minuter. Hade det varit ett handtag på hade det ju varit easy-peasy, men bara så där... jobbigt. 
Fotograferat rododendron på kyrkogården (som förövrigt exploderat i grönt och blommor - det är så fint).
...och blivit glad över att se att Oprhan Black säsong 5 kommer till Netflix på söndag (ett avsnitt i veckan antar jag men ändå)
ja, och så har jag kollat på 13 skäl varför förstås. har sett 9 avsnitt nu tror jag. 
Kommentera inlägget här: