midsommar 2017

Så vad gjorde vi då igår istället för att åka till P's mamma och hennes gubbe (där även valda delar av syskon/syskonbarn tydligen var)? Well, vi hängde hemma på altanen. Jag går ju fortfarande och hostar och snorar, så det kändes bäst så. Dessutom var det ju inte bara midsommarafton utan även min födelsedag, och jag var inte jättesugen på att umgås med vilda barn... (och fyller man år får man välja, det är ju sen gammalt) ;)
 
Väderprognoserna från tidigare i veckan var ju inte särskilt upplyftande, men vi hade jättefint väder mest hela dagen. Kunde gå i ärmlöst utan att frysa. Lovely! Vi fikade på altanen, handlade mat, fixade en liten midsommarstång (kanske det snyggaste ni sett, haha!), lyssnade på musik, grillade, åt ute på altanen under solseglet, spelade kubb och kastade frisbee (roligt ju, det borde vi göra oftare). Drack lite goda sommardrinkar (jag) och öl (P). Senare på kvällen fixade vi hotshorts (för det gick bra ihop med musiken... vi körde lite 90-talslåtar, haha). Grannen var nere och ropade grattis och konstaterade "så ni lyssnar på dr Alban? :D" Jaja. Det gjorde vi (no coke). När solen gått ner och vi kastat färdigt gick vi in och drack lite hotshots och så.. :) En mysig dag.
hoppas ni hade en fin fredag med! 
Kategori: Livet Taggar: 2017, midsommar, sommar;
Anonym:

Grattis i efterskott! Kram iamtheloveliest
Http://iamtheloveliest.wordpress.com

Svar: Tack! :)
Kattis

Åsa:

Mysig midsommar, var det Aperol i glaset?

Svar: Japp. Till viss del iaf. Jag vet inte vad mer, det var P som stod för blandandet. ;)
Kattis

Kommentera inlägget här: