no more blommor (i diket)

Tur att jag orkade mig ut på den där lunchpromenaden igår och tog mig tid att plocka lite blommor, för imorse vid 04:00-tiden (!!!) var kommunens traktor ute och klippte ner allt fint. Inte en blomma är kvar. :/ (sen kanske det är färre fästingar också, och det är ju bra, men ändå).
Har enligt plan jobbat hemma även idag och det var ju tur för rackarns vad jag blev hängig nu på eftermiddagen. Alltså ännu mer än jag redan var. Kändes som att huvudet skulle sprängas och hela jag var full av snor. Superfräscht. Not. Aja. Nu är det helg - det gillar vi ju! Även om jag kan tänka mig roligare saker än att vara apförkyld över midsommar. 
 
ja imorgon är det "nollsextjutotre". min blogg. min dag. ;)
innovativaintentioner:

Krya på dig! och stort GRATTIS på födelsedagen i morgon! ♥♥♥♥♥

Svar: Tack & tack! :)
Kattis

Kommentera inlägget här: