ommöblering

Anledningen till att "puffen" har flyttat till hallen är förresten att vi (och med "vi" menar jag "jag") har köpt en ny möbel till vardagsrummet. Det var dags för förändring och det finns liksom inte utrymme för att göra så mycket där. Inte jättemycket möjlighet att möblera om liksom. Kanske till stor del pga att det redan är lite för mycket grejer (möbler) där inne (eller för stor soffa), men "change engergizes you" (eeh, jobbslogan) - så nu köpte jag en ny möbel. Gjorde det bara. Slog till. För att jag velat ha den sedan jag först såg den för evigheter sedan (typ sedan juni förra året), men jag missade den när den kom i butik (och tänkte nog att den inte skulle få plats) och sen har jag mest bara suktat över den hos hundrafyrtioettan på instagram. Tills nu, när jag såg att de hade några få i lager på "mitt" IKEA. Och det blev så bra tycker jag. Älskar den! :) Har suttit och kollat på Property Brothers i den idag. :) 
 
och i hallen då? Ja i hallen ser det alltså ut så här (från lite annan vinkel än igår); 
Ja. Lit så ser det ut här hemma. Plus så här. Så klart. 
;)
Anna:

Jag såg den nog också hos henne först tror jag, fattar inte hur hon fick tag i sin så snabbt, hon måste haft galen tur. Då fanns den inte på något IKEA minns jag att jag kollade. Jag frågade efter den i oktober när jag var där men den var då slut och skulle komma in i november igen. Nu hade de tre stycken när jag var där, så glad! Den är så härlig att sitta i, ser kanske inte så mycket ut för världen men jag älskar den också ☺

Svar: Ja, de måste på något vis ha fått in den tidigare där på IKEA i Uppsala när hon hittade den. Orättvist ;) Blev också så glad när jag såg de hade fått in den här. :) Tycker den är fin också - och mysig att gunga i. :)
Kattis

Kommentera inlägget här: